Kurumsal Kimlik

Kurumsal Kimlik

Kurumsal kimlik, bir şirketin sahip olduğu imajını dışarıya nasıl yansıttığını gösteren işaretlerin toplamıdır. Bir firmanın, markanın ya da kurumun şirket içi ve şirket dışı duruşunu, davranışını kısacası imajını temsil eden kavramlar, şirketin kurumsal kimliğidir.

  • Bir firmanın hem iç hem de dış dünyada görünen yüzü o markanın kurumsal kimliğini yansıtır. Kurumsal kimlik sayesinde firmalarda oluşabilecek kimlik karmaşasının önüne geçilir.

  • Kurumsal kimliğinin temel unsurunu markanın adı oluşturmaktadır. Markayı tanıtmak için önemli bir unsur olan marka adı, kendi ürün ve hizmetlerinizi rakiplerinizinkinden ayrı olarak ayarlamanızda yardımcınızdır.
  • Akılda kalıcı bir şekilde belirlenen logo tasarımı ve sizi diğerlerinden ayıran görsel bir işarettir.
  • Her rengin kendine özel bir dili, bir çağrışımı vardır. Renk kombinasyonundaki denge, mesajınızı doğru hedef kitleye göndererek markanızı akılda kalıcı hale getirir.
static1.squarespace-3-4